; cause life is just a melody ',

bruden måste vara en av de snyggaste.

avgudar henne, hon har en sjukt underbar röst.. gah, har ''sett'' henne en gång live.
stod utanför pier pressure, det är nog en av de bästa dagarna i mitt liv.
så underbart!
jag älskar hennes hår
älskar hennes mun
älskar hennes hår
älskar hela henne,.

kom ihåg jag och min kompis hade planerat allt,precis i detalj vad vi skulle ha med, hur det blev billigast att bo, PRECIS ALLT! men så kom den jävla 13 åldersgränsen,och jag fyllde såklart 13, 2 månader efter att konserten.. samma sak med min kompis.. gissa hur jävla arga vi vart, ringde och klaga till dom som hade ah något, och dom sa att det var pga hög musik, ASSÅ VAD ÄR DET PÅ SKILLNAD PÅ ENS ÖRON SOM FYLLER ÅR 2 MÅNADER EFTER ETT ANNAT?, ingen stor skillnad vill ja säga. Men iallafall,mina två andra kompisar åkte såklart. mh.
sen, har gillat henne sen jag var 7 år då hon kom ut med complicated, ah ni som inte tror mig kan fråga mina föräldrar,kompisar? helvete. ah, jag gillar bruden... Gillar henne fortfarande, många klagar på hennes nya utseende att hon är mer ' flickig' , jag gillar henne fortfarande,det är inte hur folk ser ut, det är musiken man ska lyssna på! Men visst jag föredrar hur hon såg ut när hon var yngre. hm men ja, jag är fortfarande exakt lika stort fan som jag var då. och kommer alltid att vara, hon har något extra och är väldigt svår att sluta lyssna på, hon har en sån jävla underbar energi och utstrålning så det är nte sant, hennes röst är gudomlig och jag älskar verkligen henne och hennes musik. Jag blir inspirerad av henne.
















-



VÄRDENS BÄSTA SÅNGERSKA<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0