; Confused ',

orden sviker,försöker förklara men allt blir fel.

är så trött på diiiig, jag hatar dig och ditt beetende! du tror du kan behandla mig precis som du vill,
ta mig inte förgivet förhelvete, för jag finns inte för dig längre jag ska sluta med allt, sluta skriva till dig,
sluta ringa dig, ska inte kasta bort min tid på en FALSK person.. jag klarar mig utan dig faktiskt.. Det ska alltid
vara jag som ska ringa, alltid jag JAG JAG JAG JAG, jag är trött på att jag alltid ska behöva gör allt, att jag alltid ska tas förgiven, jag är så jävla trött på det. jag ne, jag orkar inte. sjukt jobbigt.

skjut mig?!?!  ne,fett_emo_görl :(

nemen är så jäääävla trött på det, varförrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr liksom, ser ni nån mening? ser
ni nån mening med att se andra bli sårade? AH VARSEGOD ISÅFALL NI LYCKAS JÄVLIGT BRA!

nej jag ska inte börja med det igen, JAG SKa INTE.. jag vill inte :((
men ahh, nej jag ska inte ska stå emot. ska slänga allt!ne,det ska jag inte.
det är en lättnad att känna... eller jag vet inte, inbillar jag mig?
jag vet ingenting längre, jag orkar inte. jag vill vara det, men åh. skjut mig nu.

j


allt var en lögn, en stor fet lögn. du visste det hela tiden, hela tiden.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0