; party like it's summer/ 49 SAKER NI INTE VISSTE OM MIG





visste ni att? ;

1. blir jag arg/ledsen/besviken eller vad som helst som jag vill skriva ner har jag ett speciellt block jag skriver det i?
2. jag har sämst självförtroende.
3. Jag har lätt för att ta åt mig saker som är helt onödiga och som får mig att må dåligt
4.
Det är sällan att jag blir arg, men om jag blir det så blir jag det ordentligt
5. jag spyr av lukten/smaken av nudlar
6. jag tycker melon smakar vidrigt!
7.
Jag tycker att det är ganska mysigt när det åskar och regnar lite, fast inte om jag ska till skolan.
8. min naturliga hårfärg är blond, som jätte blondt ser typ vitt ut.
9. jag är sjukt bollrädd
10. jag ljuger ofta för mig själv
11.
Det finns extremt få människor som jag verkligen bryr mig om
12.  jag har aldrig varit otrogen
13. jag är ganska blyg, fast inte hemma då är jag nog minst blyg haha D:
14. jag hatar verkligen hatar carola, lena ph schlager o sån skit >:
15. jag gillar inte självupptagna människor
16. jag älskar tatueringar&piercingar och vill ha en massa!
17. jag är nickelallergieker hur det nu stavas
18. jag måste åka buss till skolan varje dag.
19. mitt hår är otroligt krulligt,vilket jag hatar.
20. jag är inte allergisk mot ngt! utom nickel dårå, men ah.
21. Mitt sämsta ämne i skolan är idrott!, eller kanske inte längre var med 3 lektioner fick G. hm, kanske musik ist  för det fick jag ig i för att jag inte kunde spela piano  :@
22. Jag har alltid väldigt svårt att bestämma mig.
23. jag läser väligt mycket periodvis.
24. jag har aldrig flyttat i hela mitt liv
25. Jag bär på en stor hemlighet som bara få vet.
26. Jag kan inte sova med en öppen garderobsdörr.
27. jag har ungefär 10 gosedjur i min säng när jag sover, hehe
28. jag har 7 kuddar i min säng,
29. blir lätt sårad/arg.
30. jag tittar ofta på MADE på MTV:D
31. Titanic är en av de bästa filmer jag nånsin har sätt, får mig alltid en tankeställare.
32. ryan  sheckler är riktigt snygggg
33. mina ögon byter färg varje dag
34. jag gillar blod på något konstigt sätt, det är vackert.
35. jag hatar att bada där det är sjögräss o sånt äckligt,får panik känns som d ska dra ner mig
36. jag är morgontrött, förutom när jag ska till skolan oftast, så brukar inbilla mig att ja ska till skolan för att komma upp tidigare XD
37. Att bara sitta hemma, sätta på någon film och mysa in sig i soffan är något av det bästa jag vet.
38. jag gillar inte pepparkakor, sen 09- xP
39. älskar att se på skräckisarr
40. jag spelar gitarr :m
41. när jag var liten gilla jag spice girl & aqua eller va dom hette :p
42. jag får ångest typ varje dag.
43. jag äälskar mjukisbyxor<3
44. sjukt konstigt men jag håller andan när jag går förbi typ uteliggare,handikappade osv xD
45.  jag tycker vampyrer e typ lite små coolt, haha
46.  går aldrig på a brunnar
47. Har blivit rejält sviken av en kompis
48. jag gillar faktiskt rock
49. jag gillar att spela half life,cs osv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0